Err

Avis clients de EOS magazine shop

Note du marchand
5.0 1
4.7EOS magazine shop
 
 
Site MarchandEOS magazine shop
Urlhttps://www.eos-magazine-shop.com
Tél
AdresseThe Old Joinery, Ball Lane, Tackley, Kidlington OX5 3AG
Avis client
1.0 / 5
Where to start...After ordering and waiting 19 days I received the book "EOS REBEL XTI EOS400D" in good shape. Unfortunately, as noted below, I ordered "BIGINNER'S GUIDE TO CANON DIGITAL PHOTO PROFESSIONAL 4'' WHICH THE ENCLOSED INVOICE ALSO LISTED!

Perhaps some who ordered a manual to a 15year old camera has received my order?
I anxiously await your reply. John Mangiaracina, Arizona, USA.
JOHN J. le 29/8/2021 à 02h33
Avis client
1.3 / 5
Took ages to arrive. Extremely disappointed.

It was printed in black/white in very poor quality and next to useless. Binding didn't fit and some of the images were totally black. Someone didn't think this through as the images needed to be in colour in order to match up with the camera menus and descriptions.

Responses to my queries were slow, and I was short changed on the refund. My query about this missing amount has yet to be responded to.

Unfortunately, I cannot recommend this com.
Frank S. le 5/7/2021 à 13h01
Thank you for your review. The order was placed on the 14th June and was despatched by us on the 15th June, once it leaves us, it's in the hands of the Royal mail system. We advise on our website that the 'Reprints' of the eBooks are only available in black & white. We sent a SAE for the return of the book, you have also been refunded in full, normally we do not refund the initial postage charge, but this was done for you when requested.
EOS magazine shop le 6/7/2021 à 11h35
Avis client
1.0 / 5
As of 06/26/21, the order has not arrived.
Carlton M. le 27/6/2021 à 00h34
This was ordered and despatched on the 17th June for you, unfortunately, deliveries to the USA can take up to 21 days via Royal mail postal service. I hope it arrives shortly.
EOS magazine shop le 29/6/2021 à 11h50
Avis client
1.0 / 5
Have not received yet.
Neil T. le 7/5/2021 à 13h58
Avis client
1.0 / 5
Still has not received my order.
Tony@tclementz.com. le 19/4/2021 à 00h36
This was despatched for you on the 8th of April and was going to Sweden, but it still should have arrived by now. Another will be despatched for you today.
EOS magazine shop le 20/4/2021 à 11h14
Avis client
1.0 / 5
I have not received the order yet.
Dennis W. le 21/3/2021 à 01h07
Avis client
1.7 / 5
I did not get my order.
Nicusor I. le 25/2/2021 à 13h47
Thank you for your review. Your order was placed on the 13th of February (saturday) and was despatched on the 15th, unfortunately, deliveries to the USA can take up to 14 working days, though usually they arrive before that.
EOS magazine shop le 25/2/2021 à 14h19
Avis client
1.0 / 5
Not arrived.
Norman P. le 10/1/2021 à 02h21
Avis client
1.0 / 5
Nothing received!
Phillip S. le 8/1/2021 à 01h09
Avis client
1.0 / 5
I have not received this order! Why won’t your website let me send this?
Timothy Schreiner. le 2/12/2020 à 14h34
Avis client
1.7 / 5
Took 18 days to receive and the print is too small..
Neal S. le 28/11/2020 à 21h32
Avis client
1.5 / 5
Colour would have been preferable especially since this is photography.ç.
Alistair L. le 19/11/2020 à 08h56
Avis client
1.0 / 5
Book has not been delivered, hence the order has not been fulfilled. Unfair to review and please do not publish.
John J. le 25/10/2020 à 09h25
Avis client
1.0 / 5
I haven’t received it yet.
Evan C. le 4/10/2020 à 02h30
Thank you for your review. Your order was despatched to you on the 21st September, unfortunately, delivery to Australia can take up to 21days, I am sure your parcel will arrive soon.
EOS magazine shop le 1/10/2020 à 11h02
Avis client
1.0 / 5
Well, sure would be nice if I would have gotten it. Hope it soon comes,

Ted Weaver.
Ted w. le 5/9/2020 à 00h56
Avis client
1.0 / 5
Can't really rate as I am yet to receive this order. Delayed for some reason.
Russell M. le 4/9/2020 à 00h48
Avis client
1.0 / 5
I have not received my order yet.
Gary G. le 21/8/2020 à 00h44
I am sorry to hear that your parcel has not arrived, unfortunately, we are finding that parcels to the USA are taking longer than usual at the moment, but your parcel was despatched on the day of the shipping confirmation you were sent.
EOS magazine shop le 21/8/2020 à 12h13
Avis client
1.0 / 5
Ordered 7/10 - still have not received my order. Please advise on the status of my order - I’m anxiously awaiting it. Thank you. 806-777-5781.
Elton P. le 5/8/2020 à 02h52
I'm sorry to hear that you have not received your order, it was despatched on the 7th July, the day of your order, unfortunately delivery to the USA can take up to 21 working days to arrive, but with the current pandemic, these times can be longer.
EOS magazine shop le 5/8/2020 à 10h41
Avis client
1.0 / 5
According to your email on May 6, I should have received my Canon dioptric correction lens ED order, at the latest on May 16 (7-10 days outside Europe). It is now May 21! Where is my order? I'm VERY close to contacting PayPal to cancel the order.
Carlos C. le 21/5/2020 à 18h34
I am sorry to hear that parcel has not arrived, please be assured your order was despatched to you on the 6th May as the email confirmed, unfortunately deliveries to the USA can take up to 21 days and with the current lockdown worldwide the postal service is under a lot of stress and this will cause further delays.
EOS magazine shop le 22/5/2020 à 10h07
Avis client
1.0 / 5
I haven't received it yet..?

For that reason, I can't provide a review of the pocketbook..

Sadly..

You need NOT publish this review..
Terry L. le 14/5/2020 à 18h57
Avis client
1.0 / 5
I cannot comment at this stage because the order has not yet been delivered.
Beryl T. le 25/4/2020 à 00h54
Your order was despatched to you on the 15th April, just after the Easter break. Unfortunately items despatched to Australia can take up to 21 day to arrive.
EOS magazine shop le 27/4/2020 à 11h41
Avis client
1.0 / 5
My order should have arrived by now..
Already contacted the customer service but they havent responded since.
Radboud de Bruin. le 6/2/2020 à 22h31
Thank you for letting us know that your order arrived safely in the Netherlands today for you.
EOS magazine shop le 7/2/2020 à 16h00
Avis client
1.0 / 5
Still hasn’t arrived, doubt now it will be Christmas, if at all.
Tony G. le 21/12/2019 à 00h47
We are sorry to hear that you have not received your order. You placed your order on the 10th of December and the item was despatched to you on the 11th of December, I will despatch another one for you.
EOS magazine shop le 24/12/2019 à 11h34
Avis client
1.0 / 5
See below..can’t rate what ordered if they don’t actually send the order or acknowledge email asking where the order is?
Mairi S. le 16/6/2019 à 00h00
I am sorry to hear your order has not arrived, I have checked and the order was despatched on the day that you ordered it, so unfortunately, must have gone astray in the postal system once it left us. I have despatched another one to you today.
EOS magazine shop le 17/6/2019 à 11h18
Avis client
1.7 / 5
International shipping (Royal Post to Canada Post) is slower than expected. The quality of the "Reprint" is extremely poor.
Gerald K. le 24/5/2019 à 20h34
Avis client
1.0 / 5
Not received it yet. No marks at all.
Christopher H. le 4/4/2019 à 07h26
Avis client
1.0 / 5
I ordered the books on 2-12-19, unable to comment due to the fact that I have yet to receive them as of 3-2-19.
Larry W. le 3/3/2019 à 02h48
Thank you for your message. The books were despatched to you on the day that they were ordered. Unfortunately, delivery to the USA can take longer than the UK delivery service.
EOS magazine shop le 4/3/2019 à 12h26
Avis client
1.0 / 5
ORDER NEVER ARRIVED !!!
Egbert K. le 21/2/2019 à 08h32
We're sorry to learn that your order hasn't arrived – shipping to Europe is normally 305 working days, and your order was sent on 11 Feb 2019, so would have expected this to have arrived by now. A replacement is in the post today to you.
EOS magazine shop le 21/2/2019 à 10h43
Avis client
1.0 / 5
When ordered told not in stock when it did come into stock time not shipped immediately and went out of stock again.
Stephen W. le 31/12/2018 à 00h37
Avis client
1.0 / 5
Despatched on the 11th December - it has not arrived yet (20th December) It was to have been a gift so little chance of that now. I note that your order date is after the date of the email confirming despatch.

Robert Lippiatt

ORDER No. 24094469.
Robert L. le 21/12/2018 à 00h23
Thank you for your review. Your ordered was placed and despatched on the same day. I am sorry you have not received the pocketbook. I will send another one out for you today.
EOS magazine shop le 21/12/2018 à 10h39