Err

Avis clients de Lilley's Cider

Note du marchand
5.0 1
4.9Lilley's Cider
 
 
Site MarchandLilley's Cider
Urlhttps://www.lilleyscider.co.uk
Tél
AdresseUnit 7 Handlemaker Road, Frome, Somerset, BA11 4RW
Avis client
4.3 / 5
Next day delivery as promised.
Geoff W. le 19/1/2021 à 17h48
Avis client
4.7 / 5
Great service. Delivered really quickly and tastes bloody delicious!
Sophie H. le 18/1/2021 à 20h26
Avis client
4.3 / 5
Delivery was very quick however disappointment with both flavours of ciders, they were way too sweet.
Bethan S. le 15/1/2021 à 18h35
Avis client
4.7 / 5
Package has sometimes been rather battered, but cider not affected.
Brian W. le 12/1/2021 à 18h48
Avis client
4.0 / 5
This cider is soo tasty, this is my second box and i recommend it.
Donna f. le 11/1/2021 à 18h22
Avis client
4.7 / 5
The product is amazing and is something we serve at my local pub so that’s why I decided to buy some myself and I was not disappointed! Only issue was the original glass was cracked on arrival but customer services sent me a new one immediately. 10/10 would recommend.
Louis E. le 10/1/2021 à 00h27
Avis client
4.0 / 5
Delivery good..blend of..cider too sweet for my taste.
John H. le 8/1/2021 à 18h51
Avis client
4.7 / 5
I receI.
Lorraine c. le 8/1/2021 à 10h07
Avis client
4.3 / 5
Really good service and goods turned up very quickly.
David N. le 28/12/2020 à 16h53
Avis client
4.7 / 5
Everything perfect, customer service second to none, needed to change my order and it was done hassle free. Delivery was slightly awkward as I was given a time slot which I struggled to make, the courier said if I wasn’t there I would have to pick it up from the depot in Gatwick which is an hours drive! Don’t think that’s Lilley’s ciders fault though, the cider was delicious.
Amelia M. le 27/12/2020 à 14h24
Avis client
4.7 / 5
Quick delivery from order, left in peach but item was very heavy & delivered by one person, who seemed to struggle with it a little.
Hayley B. le 26/12/2020 à 13h56
Avis client
4.3 / 5
The ciders, as always, were very good - The APC courier, however, could do with being better - If a delivery cannot be made as promised, please inform me. Do NOT update the order status to show that I have rearranged the delivery.
Paul K. le 26/12/2020 à 12h00
Avis client
4.7 / 5
Satisfied with the shipping, ordered before Christmas with the hope it’d be here before and it was. Very happy with the merchandise, have had some of the drinks in pubs before so ordered them online as I can’t find them anywhere in the supermarkets. No experience with customer service so no comment, I’m sure they’re lovely.
Haven’t tried all of my order yet but ordered because of liking the Mango and Peach from pubs.
So far so good.
Scott Irving. le 26/12/2020 à 11h35
Avis client
4.3 / 5
A hick up with delivery company. But OMG the whiskey cider is good.
William S. le 25/12/2020 à 23h48
Avis client
4.7 / 5
First arrival one of the boxes was damaged after speaking with lilleys on twitter it was sorted with no fuss whatsoever and was replaced with the follow up delivery.
Christopher W. le 24/12/2020 à 18h38
Avis client
4.7 / 5
A very quick delivery,.
Michael M. le 22/12/2020 à 22h00
Avis client
4.3 / 5
Product is amazing only slight issue with delivery company used not attempting delivery on 1st attempt (have Ring doorbell and did not trigger) and no missed delivery card left.

However cider is lovely and I will order again!
Daniel M. le 21/12/2020 à 02h03
Avis client
4.7 / 5
Excellent cider always prompt delivery.
Antony h. le 20/12/2020 à 17h41
Avis client
4.0 / 5
Arrived on time, and tastes nearly as good as from the pump.
KYLE D. le 19/12/2020 à 10h02
Avis client
4.7 / 5
Completely satisfied with the ordering process very easy to use came within the 3 days of ordering the itams.
John R. le 18/12/2020 à 21h44
Avis client
4.7 / 5
I’ve ordered 5 different Lilleys Ciders and there is only 1 so far I haven’t enjoyed.
Russell S. le 18/12/2020 à 15h07
Avis client
4.7 / 5
Had a slight issue with the courier,but the order had been spit into two parcels and was delivered on two separate days. Val from customer services swiftly advised of the situation and the cider was worth waiting for.
I have just ordered some more.
Malcolm M. le 17/12/2020 à 22h56
Avis client
4.0 / 5
Ordered Select, actually received Sunset - luckily the person who this was for was ok with the substitution, but it would have been useful for an email to have been sent to notify that this was being done, just in case this wasn't acceptable

Also had a mousemat added to the order, but again not included in the box itself...
Sonya H. le 16/12/2020 à 10h52
Hello Sonya,

Thank you for your feedback.

We're very sorry to hear this. This was completely unintentional. We are always more than happy to resolve any issues that may occur including packing errors. We apologise for this.

Given the opportunity we would've been happy to resolve this for you. As per our Terms, if you could email us over a picture of what you have received, we can then look into this for you to get this resolved. Our email is office@lilleyscider.co.uk

We hope to hear from you soon.

Kind regards,
Lilley's Team.
Lilley's Cider le 16/12/2020 à 14h46
Avis client
4.0 / 5
Delivery was later than said but not sure if it was a courier service? Not had any problems with them before.
Jordan M. le 15/12/2020 à 21h31
Avis client
4.0 / 5
Shipping is always fast, slower this time of year which has to be expected and sadly the courier badly damaged the packaging and the boxes with the bags in (not Lilly’s fault). This stopped me giving the cider as a gift as was originally intended but it just means that I get to drink it now.
Jason G. le 15/12/2020 à 19h13
Hello Jason,

Thank you for your feedback,

As per our Terms & Conditions, if you wish to send us over images of your damaged item we can certainly resolve this for you.

We apologise for this.

Kind regards,
Lilley's Team.
Lilley's Cider le 16/12/2020 à 14h47
Avis client
4.0 / 5
Only 2 stars for shipping as the gift set glass was damaged. But they responded very quickly and with concern. Replacement sent straightaway, better packaged this time so no breakage!

Cider is delicious. I am enjoying trying the different varieties, using my new Lilleys cider glass. Christmas present to self will last well into the new year.
Susanne c. le 15/12/2020 à 18h49
Avis client
4.0 / 5
Delivery was late, but was well worth the wait. Really enjoyed all the ciders. Will be ordering for Christmas asap.
Josh W. le 14/12/2020 à 21h31
Avis client
4.7 / 5
I loved looking through the cider products, so great to be able to order cider especially at this time. Communication was excellent with the company and the freebies were nice touch. Well worth ordering from them.
Anna W. le 13/12/2020 à 16h29
Avis client
4.7 / 5
Package delayed by a day with delivery company.
Steve L. le 11/12/2020 à 23h00
Avis client
4.7 / 5
Really quick delivery, great product. Highly recommend. Thank you :).
Roisin N. le 11/12/2020 à 10h31