Err

Avis clients de www.GasEquipmentDirect.co.uk

Note du marchand
5.0 1
4.6www.GasEquipmentDirect.co.uk
 
 
Site Marchandwww.GasEquipmentDirect.co.uk
Urlhttps://www.gasequipmentdirect.co.uk
Tél
AdresseGas Equipment Direct
Loddon Industrial Park
Loddon
Norwich
NR14 6JD
United Kingdom
Avis client
5.0 / 5
Item order without issue from web site. Prompt delivery and item exactly what was required.
Ian C. le 25/7/2022 à 13h24
Avis client
5.0 / 5
Great product cheapest place online quick delivery x.
Joann R. le 6/7/2022 à 20h47
Avis client
5.0 / 5
EXCELLENT.
NITINCHANDRA. le 6/7/2022 à 14h20
Avis client
5.0 / 5
Good price.
David s. le 5/7/2022 à 17h59
Avis client
5.0 / 5
All very satisfactory, Thanknyou.
Tim L. le 5/7/2022 à 15h59
Avis client
5.0 / 5
Excellent service.
Stephen F. le 5/7/2022 à 14h43
Avis client
5.0 / 5
Great service. Nice easy and simple.
Peter W. le 4/7/2022 à 03h01
Avis client
5.0 / 5
Prompt delivery.
Doreen C. le 1/7/2022 à 11h31
Avis client
5.0 / 5
Excellent service, item arrived as promised. Would happily use this company again.
James W. le 30/6/2022 à 15h14
Avis client
5.0 / 5
Good quality, fast delivery. Thanks.
Robert O. le 26/6/2022 à 10h04
Avis client
4.7 / 5
Product as advertised Ordering process straight forward Delivered by Royal Mail within the 3-5 day slot Pleased with my purchase ,of good quality and a perfect fit.
David B. le 23/6/2022 à 21h14
Avis client
5.0 / 5
Top service and goods.
Robert A. le 22/6/2022 à 10h07
Avis client
5.0 / 5
Good item, Calor says can't deliver if OPSO safety measure not present.
DEREK S. le 20/6/2022 à 14h34
Avis client
1.0 / 5
Terrible experience, item arrived late, completely damaged..
Cannot reach the company via phone. Tried emailing them, but no one came back to me! Opened a case with PayPal for a full refund. Avoid at all cost.
Melanie G. le 19/6/2022 à 23h40
Good morning Melanie,

I am sorry to hear that your goods arrived damaged, this is disappointing and not the service we usually provide. The email account is monitored daily, we have double checked again today and unfortunately have not been able to locate any email from you in regard to this order. I am sorry that you have not been able to contact us.

We can send a replacement box to you or offer you a full refund.

If you can please advise.

Many thanks,

Gas Equipment Direct.
www.GasEquipmentDirect.co.uk le 20/6/2022 à 11h48
Avis client
5.0 / 5
Very prompt, exactly what I wanted.
Dermot H. le 17/6/2022 à 22h52
Avis client
5.0 / 5
The order arrived within the time they said it would as was exactly as ordered.
RONALD S. le 17/6/2022 à 19h36
Avis client
4.7 / 5
All good apart from slight misunderstanding on my part re shipping arrangements where free delivery is selected.
Christopher S. le 17/6/2022 à 14h33
Avis client
5.0 / 5
Rapid delivery great service.
Keith F. le 16/6/2022 à 21h24
Avis client
1.3 / 5
Item jot arrived. No correspondence. Phone no dead.
Patrick C. le 16/6/2022 à 11h09
Good morning Patrick,

I am sorry that you have not yet received your goods. I have checked our system and these are due to leave us today to be with you tomorrow. I am sorry that we have not delivered within the time frame advised on the website.

The order is still on site and if you would like to cancel for a full refund we can arrange this for you. If you could please advise by 15:00 if you wish to cancel your order.

Once again I am sorry that we did not deliver within the time frame specified.

Regards,

Gas Equipment Direct
.
www.GasEquipmentDirect.co.uk le 16/6/2022 à 13h36
Avis client
5.0 / 5
Excellent service. Throughly recommend.
Debra R. le 14/6/2022 à 20h10
Avis client
5.0 / 5
Item arrived very quick, in perfect condition. Couldn't expect anything better...
Jamie R. le 14/6/2022 à 16h04
Avis client
5.0 / 5
Good communication and quality product. It took 5 minutes to replace existing damaged cabinet. Removed 3 plugs and then installed new cabinet which was direct replacement. Very happy.
Neil J. le 13/6/2022 à 11h02
Avis client
5.0 / 5
Easily navigable we site with clear descriptions. sensible prices and prompt delivery.
Keith B. le 12/6/2022 à 12h21
Avis client
5.0 / 5
It fits…great.
Steve I. le 11/6/2022 à 20h45
Avis client
4.0 / 5
Delivery was not good.
Georgi I. le 11/6/2022 à 14h44
Avis client
4.3 / 5
Parcel delayed due to Jubilee, Phone No on website did not work, But very helpfull when using email.
Mark C. le 10/6/2022 à 13h31
Avis client
1.0 / 5
Item not received within timescales. I’m now having to contact ti find out where it is for.
Angela M. le 8/6/2022 à 15h49
Avis client
5.0 / 5
Ordered just before Platinum long bank holiday and arrived on Monday. Excellent customer service with prompt replies.
David B. le 7/6/2022 à 20h47
Avis client
1.0 / 5
Still yet to appear!
Stephen F. le 6/6/2022 à 20h39
Avis client
1.0 / 5
The website stays delivery one day after processing orders which it quoted as one day also. The product which was urgently required took over a week to be delivered. No update given by customer service which again was disappointing.
Mark K. le 6/6/2022 à 08h58