Avis clients de www.premierequine.co.uk

Note du marchand
5.00.0
4.8www.premierequine.co.uk
 
 
Site Marchandwww.premierequine.co.uk
Url
Tél
AdresseUplands Lodge
East Marsh Road
Goxhill
North Lincolnshire
DN19 7NQ
Avis client
3.7 / 5
I recently ordered this rug and was to big for my mare returned it 8 days ago have sent 2 emails about this with no reply and no rug very dissaponted as I don't know if I will receive my rug or my money back.
Lindsey M. le 15/8/2017 à 09h32
Thank you for your review.
Please be advised we have received your returned rug and emails.
We have sent two emails both on Thursday 10th August to advise we had received your rug and unfortunately the exchange was out of stock. We emailed again on Monday 14th August replying to your email asking if we had received the goods.
As you have not received our emails and we no longer have the stock you require for your exchange we will issue you with a refund.
www.premierequine.co.uk le 15/8/2017 à 10h14
Avis client
3.0 / 5
Had I known what difficulty I would have had with Parceforce, I probably would never have ordered. The lack of Saturday delivery or in fact many options is a nightmare (oh you can get Saturday delivery but at an additional cost on top of the original order.) This then lead to a wild goose chase about picking up from another delivery spot...none of which are open after 5:30pm. So I still have not received this order.
Helen E. le 14/8/2017 à 21h37
Thank you for your review. Parcel Force have attempted to deliver your parcel twice, but no-one was in to sign for it. At your request it has been taken to the nearby Post Office, from where it can be collected Mon-Fri 06.00 to 17.30, Saturday 06.00 to 19.30 or Sunday 07.15 to 13.00. If you have any further problems, please contact us.
www.premierequine.co.uk le 15/8/2017 à 12h19
Avis client
3.7 / 5
Love the turnout rugs and accessories- I wouldn't purchased any other make of turnout rug, but a recent fly rug was incredibly disappointing as it was far too small. Usual size purchased for pony, but you'd think it was a different brand unfortunately. Shipping is usually excellent, but my most recent order was delayed due to courier (should have received Wednesday, but received Friday).
Johanna M. le 13/8/2017 à 10h13
Avis client
5.0 / 5
Easy and quick transaction - great sale reductions.
Tabbi S. le 13/8/2017 à 08h59
Avis client
5.0 / 5
Great shipping times and information on expected delivery.
Charlotte M. le 13/8/2017 à 08h35
Avis client
5.0 / 5
What you see is what you get. Good quality excellent service.
Marian Patricia P. le 12/8/2017 à 23h27
Avis client
4.7 / 5
Great service and really helpful advice. Rug comes up a bit big and deep but other than that a great rug.
Rebecca F. le 12/8/2017 à 22h57
Avis client
3.7 / 5
Rug great, delivery a bit slow.
Anne W. le 12/8/2017 à 20h38
Avis client
5.0 / 5
Theses boots tick all the right boxes.
Catherine W. le 12/8/2017 à 18h56
Avis client
5.0 / 5
Customer service excellent. One product was to big but no issues in returning an extremely pleasant
customer services lady made it all simple!
Angela L. le 12/8/2017 à 17h47
Avis client
5.0 / 5
Great service, fast delivery from UK to the netherlands!
Ingrid t. le 12/8/2017 à 13h38
Avis client
5.0 / 5
5 star supplier top class products speedy delivery!
Denise M. le 12/8/2017 à 11h01
Avis client
5.0 / 5
How can you beat sitting at home choosing your favourite products and two days later unwrapping them at home.
Sara H. le 12/8/2017 à 08h40
Avis client
5.0 / 5
I've now ordered many times from Premier Equine and have never been disappointed with the quality of goods and service. First class!
Ros H. le 11/8/2017 à 23h44
Avis client
5.0 / 5
Perfect.
Ilya S. le 11/8/2017 à 21h07
Avis client
2.3 / 5

the fly mask is excellent and the sweet itch rug itself is of good quality...however the belly straps are too short...and the rug is 3 inches larger than the horse its intended for usually takes...she's not that fat but is big boned being an IDxTB cross..i would advise your design team to lengthen the tummy straps and the add more material to the belly flap...i've had to add rug strap extenders for it to fit her.
S k. le 11/8/2017 à 18h57
Avis client
5.0 / 5
Great product and first class service, hassle free and straightfirward to deal with. Thank you.
Louise L. le 11/8/2017 à 18h21
Avis client
5.0 / 5
Great service as always.
Stephanie K. le 11/8/2017 à 18h17
Avis client
5.0 / 5
Malgré la mesure des canons de mes chevaux, les guêtres se sont avérées trop petites (surtout les postérieures) j'ai contacté le service client pour m'aider dans le choix des tailles pour l'échange, très bon service, personne très agréable & compréhensive, malgré mon anglais médiocre & rouillé
Ayant des chevaux possiblement entre les 2 tailles on m'a même proposé de m'envoyer la taille du dessus pour essayer les 2 et renvoyer ce qui convenait le moins
Livraison hyper rapide! bref, je recommand.
Mailys F. le 11/8/2017 à 18h15
Avis client
5.0 / 5
Excellent service and delivery.
Lisa P. le 11/8/2017 à 18h02
Avis client
5.0 / 5
Good and fast delivery. Rug superb.
Katherine R. le 11/8/2017 à 17h22
Avis client
5.0 / 5
I had a great experience ordering from this company, I live in the US and my package got her sooner than I thought it would. I ordered the last pad in navy without realizing it and when I was concerned about the pad being sold out I emailed about it, and I got a quick response. Really enjoyed ordering from this company!
Kelsey C. le 11/8/2017 à 17h12
Avis client
5.0 / 5
Always fantastic service!!! Love all the PE products.
Deborah R. le 11/8/2017 à 15h23
Avis client
5.0 / 5
Brilliant service and good quality items fit for purpose at a great price perfect.
Lynne P. le 11/8/2017 à 14h48
Avis client
5.0 / 5
Brilliant as always.
Rebecca R. le 11/8/2017 à 11h04
Avis client
5.0 / 5
Brilliant as always.
Rebecca R. le 11/8/2017 à 11h01
Avis client
5.0 / 5
Arrived promptly and well packaged.
Rosie W. le 11/8/2017 à 10h42
Avis client
5.0 / 5
Arrived earlier than expected, fits perfectly & looks lovely!
Georgia D. le 11/8/2017 à 10h00
Avis client
5.0 / 5
Fantastic service, the person I spoke to couldn't have been more helpful!
Francesca W. le 11/8/2017 à 08h19
Avis client
5.0 / 5
Quick delivery.
Jacki C. le 10/8/2017 à 23h05