Avis clients de Georges The Big Mans Shop

Note du marchand
5.01.0
4.8Georges The Big Mans Shop
 
 
Site MarchandGeorges The Big Mans Shop
Url
Tél
AdresseUnit 2, Big Storage
Sealand Road
Chester
CH1 4RN
Avis client
5.0 / 5
Arrived as predicted. Good products, good value and great customer service.
David B. le 21/8/2017 à 19h40
Avis client
3.7 / 5
I have not yet got it! ? It Takes forever, so please find another way to ship to Norway..Fedex or someone else. Norway's postal service and Custum takes forever, a week or two..hopeless.
Kjell R. le 19/8/2017 à 23h16
Hello Kjell
We appreciate the problem getting goods to Norway, we agree it seems to take far too long by airmail.
We are currently in the process of setting up a Courier service using DHL .This should improve things quite considerably. we will announce this new service via a newsletter when we have it fully organised. We trust your latest order will be with you shortly
Regards
Mike
.
Georges The Big Mans Shop le 20/8/2017 à 00h07
Avis client
5.0 / 5
Excellent service. Rely on this company to get Kam stretch jeans!
Karen K. le 18/8/2017 à 17h09
Avis client
4.7 / 5
Arrived quicker than expected, well packed.
Bryan H. le 17/8/2017 à 00h26
Avis client
1.0 / 5
I really am not impressed with this company l have to order from them because it is so difficult to get clothes to fit my husband. They are asking for a review of an ordered before having refunded my previous returns. I have emailed them providing a copy of the order etc, nor reply.

Be warned they do not give refunds!
Caroline P. le 14/8/2017 à 07h11
Thank you for your feedback.
I have checked our records however and can confirm that your previous order, returned using our free tracked returns service, was refunded in full 4 days ago on the 10th august . Please do check your bank statement and get back to me if you require further details and transaction number. regards.

The original order was paid for through Paypal. We have checked their records which definitely confirms a refund to yourself of £90 on 10th of August.
Please check your Paypal account, if you have any doubts please contact Paypal for clarification.
To see details of timing and transaction detais and Paypal reference numbers please check your account linked to your orders
Regards
Mike.
Georges The Big Mans Shop le 14/8/2017 à 10h22
Avis client
5.0 / 5
Big men on line never disappoint, great service very good postage and a reply slip if things don't fit, give yourselfs a deserved pat on the back.
NICK D. le 14/8/2017 à 00h51
Avis client
5.0 / 5
Placed the order online over the weekend and received the complete order by courier two days later.
Terence H. le 12/8/2017 à 12h24
Avis client
5.0 / 5
Order placed online and was received via Royal Mail within 3 days. Had a query regarding a previous order which was answered over the phone without any long waits or searching of systems or any of the other frustrating annoyances that are encountered with some other online ordering companies.
Terence H. le 12/8/2017 à 12h22
Avis client
5.0 / 5
Everything first class, will defiantly use for future purchases.
Mollie F. le 31/7/2017 à 23h34
Avis client
5.0 / 5
All top quality item once again.
Kevin D. le 31/7/2017 à 10h43
Avis client
5.0 / 5
V Good.
Kylee R. le 31/7/2017 à 08h45
Avis client
5.0 / 5
Very good service.
NIGEL B. le 26/7/2017 à 21h27
Avis client
5.0 / 5
First class merchandise and service... as usual.
Chris W. le 25/7/2017 à 11h38
Avis client
4.3 / 5
Big Mans Raging Bull polo shirts are the best I have found for the big man.
Keith F. le 24/7/2017 à 08h51
Avis client
5.0 / 5
Excellent dealings. Replied very quickly to my question and offered a solution.

Very quick delivery.

Great service.
Ashley G. le 24/7/2017 à 01h27
Avis client
5.0 / 5
I cant fault GEORGES THE BIG MANS SHOP, every aspect is top notch. :D
cheers
Finnbogi.
Finnbogi F. le 17/7/2017 à 21h15
Avis client
5.0 / 5
Always receive first class service. Well done.
Gary R. le 17/7/2017 à 20h01
Avis client
5.0 / 5
Fantastic clothes, delivery was very quick, packaged well. An all round excellent service thanks.
Jackie D. le 15/7/2017 à 14h20
Avis client
5.0 / 5
Customer service and communication by email very good and straight forward.
Delivery fast and secure.
Goods were as as ordered and of the quality expected.
I was very pleased and happy with the order, I would recommend shopping Georges the Big Mans Shop.
James M. le 14/7/2017 à 00h41
Avis client
5.0 / 5
Wonderful service from a very friendly supplier.
Their stock is wide-ranging and they were able to supply just what I wanted.
Many thanks.
.
Geoffrey L. le 13/7/2017 à 12h08
Avis client
5.0 / 5
Very good.
Robert R. le 11/7/2017 à 18h00
Avis client
5.0 / 5
Perfect.
Nick H. le 11/7/2017 à 06h35
Avis client
5.0 / 5
I made a mistaske when I ordered which was recognised by the firm who imediately contacted me to verify, I found this pleasing and very honest, they could have igmored it and cost me more money , Thank you to The Big Mans Shop. as fpr the goods, arrived on time and are great.
John H. le 10/7/2017 à 12h14
Avis client
5.0 / 5
Excellent service as always ordered on 01/07 and arrived on 05/07. Is the only place I can get socks to fit my grandson
.
Jill C. le 10/7/2017 à 09h04
Avis client
3.7 / 5
Nice shorts just a bit baggy I could have done with a smaller pair.
Gavin S. le 8/7/2017 à 00h12
Avis client
5.0 / 5
Fast delivery amazing company.
Vince M. le 5/7/2017 à 07h58
Avis client
5.0 / 5
Superb service.
Thomas D. le 4/7/2017 à 00h10
Avis client
5.0 / 5
No comments.
Great quality item at very low price. le 3/7/2017 à 16h04
Avis client
5.0 / 5
Great service but the trousers are much to be desired. They were smaller than what they should be, especially when they are meant to stretch.
Neil S. le 30/6/2017 à 13h10
Hello Niel
We are sorry you find the D555 Trousers too small.
We have checked all remaining stock in size 66" and find they all easily messure up to size. The Waist is not really meant to give much extra stretch, but just flex a little for comfort.
Please return the originsl pair using the free returns label supplied , we will either refund for you, or if you prefer we do stock the same Trousers in size 68" if you would like ot give these a try.
Regards
Mike.
Georges The Big Mans Shop le 30/6/2017 à 16h32
Avis client
5.0 / 5
High quality cut jacket.
Regimantas S. le 29/6/2017 à 20h24