Err

Avis clients de Sabona

Note du marchand
5.0 1
4.9Sabona
 
 
Site MarchandSabona
Urlhttps://www.sabona.co.uk
Tél
AdresseUnit 12, Carlton Park Industrial Estate
Saxmundham
Suffolk IP17 2NL
Avis client
4.0 / 5
The order was dealt with efficiently and the bracelet arrived within a couple of days.
P T. le 4/2/2019 à 09h25
Avis client
4.7 / 5
Lovely watch and seems to have healing properties.
Matthew B. le 10/1/2019 à 16h11
Avis client
4.7 / 5
Very happy thank you.
M J. le 4/12/2018 à 07h57
Avis client
4.0 / 5
It is payable shiping to Slovenia, no mather of a sum. Something new, what is not good for us from Slovenia.
Robert B. le 28/11/2018 à 08h49
Avis client
4.7 / 5
Good service. Only time will tell if the product helps me.
Ian S. le 19/11/2018 à 19h45
Avis client
4.3 / 5
Does what it says.
John M. le 31/10/2018 à 08h08
Avis client
4.7 / 5
Hi there,
I'm happy with the speedy delivery, however I ordered the wrong size. I need the XXL one as i've a swollen wrist due to Artrithis and inflammation in that area.
How long do I have to return it and get the XXL one?

Thanks
Lisa.
Lisa R. le 22/10/2018 à 10h58
Hi Lisa
We are very happy to exchange your item for another size. Our returns policy is 28 days from date of purchase. Please use our FREEPOST address to exchange your support garment. Delighted you were pleased with our speedy delivery!
Regards
Sabona Customer Services.
Sabona le 22/10/2018 à 11h57
Avis client
4.7 / 5
The braceit arrived very promptly, within 48 hours of ordering on line. It is a attractive to look at and slips over my wife’s wrist easily. At this stage it is too early for her to say whether it is having any positive on her arthritis in her hand.
So far we have had little experience of Customer Service other than to say it did arrive very quickly.
Michael F. le 17/10/2018 à 17h07
Avis client
4.0 / 5
Shipping ok, I've experienced faster deliveries, Goods 1st class.
Robert P. le 9/10/2018 à 09h44
Avis client
4.7 / 5
Exceptional service and speedy delivery of the bracelet in good condition. Only reason this is not 5* is that my wrists are small and thus making the x-small even smaller was challenging! However made to fit looks fantastic.
Yet to experience the therapeutic benefits. Thank you Sabona for the additional discount!
Dr Ree Mistry. le 17/9/2018 à 18h36
Avis client
4.7 / 5
I have bought a number of copper bracelets over many years. Quality is good, and so are the prices.Customer service is excellent.
David C. le 12/9/2018 à 17h37
Avis client
4.3 / 5
I was a bit disappointed with there only being one hand support, I was expecting a pair, considering the price! but yet to find how well it works!

.
Margaret b. le 31/8/2018 à 09h06
We are sorry that your order did not include two mitten supports. We have also sold the supports as single items and pride ourselves on the quality of our copper threaded elasticated fabric, which is unique to Sabona. Please in future always contact us if you have any issues and we will be more than happy to accommodate your concerns.

Sabona Customer Services.
Sabona le 31/8/2018 à 17h47
Avis client
4.3 / 5
Product as described! Well made and excellent customer service as reduced post costs due to different shipping arrangements, refunded within 3 days
Good to see high level of customer service for an on line purchase

Thank you.
John W. le 20/8/2018 à 18h51
Avis client
4.7 / 5
Customer service and shipping excellent.
John A. le 14/8/2018 à 22h48
Avis client
4.7 / 5
Prompt service and well packaged. A good product if rather expensive.
John W. le 28/6/2018 à 16h23
Avis client
4.7 / 5
Everything great! Maybe shipping could be a little more faster.
Kalev K. le 26/6/2018 à 11h02
We are pleased you liked your bracelet. Unfortunately, we are unable to guarantee postal times to Estonia. Royal Mail estimate 4-7 working days to Europe, without delays along the way!

Sabona Customer Services.
Sabona le 26/6/2018 à 12h08
Avis client
4.0 / 5
One was the right size L/XL
but one was S/M - so we may have to return it.
Sarah. le 11/6/2018 à 19h20
Sorry that your order was not despatched correctly. Please return the S/M support and we will exchange it for the correct size. Please use our FREEPOST address.
Sabona Customer Services.
Sabona le 12/6/2018 à 18h19
Avis client
4.7 / 5
Good service.
ROBERT B. le 3/5/2018 à 12h58
Avis client
4.3 / 5
Very efficient
.
Peta B. le 22/4/2018 à 08h42
Avis client
4.7 / 5
Arrived promptly.
Pam J. le 21/4/2018 à 17h23
Avis client
4.0 / 5
Good website allows easy purchase decisions. Reasonable choice of logistics and pricing.
Peter R. le 21/4/2018 à 15h23
Avis client
4.3 / 5
EXCELLANT.
David D. le 13/3/2018 à 14h40
Avis client
4.3 / 5
Got 2 bracelets. Too early to say anything on the health effect. But the customer service, shipping and packing was good. The product has perfect size and shape.
Thasani W. le 2/1/2018 à 04h27
Avis client
4.7 / 5
Shipping charges too expensive.
Zeljka K. le 22/12/2017 à 15h11
Avis client
4.3 / 5
This bangle is a replacement for my wife existing one

We have both worn Sabona Copper bangles for over forty years

Ae excellent and effective product.
Tony M. le 27/8/2017 à 12h35
We are always pleased to hear from our loyal customers that the benefits of wearing a Sabona bracelet are effective.
Sabona le 29/8/2017 à 18h17
Avis client
4.0 / 5
Hi, i am sorry if i have offended in regards to the shipping as i am impatient in receiving the bracelet and i do not realise it would take sometime to reach me. Anyhow, your service are good as i get fast feedback. As for the bracelets i hope to receive them soon and then i will leave another feedback on them. But i am sure they will be good as i have read in the reviews. Have a good day.
Sharon.
Sharon T. le 20/7/2017 à 12h47
Avis client
4.7 / 5
Good product and a good web site.
CHRISTOPHER K. le 16/7/2017 à 11h24
Avis client
4.0 / 5
Wrong item sent. I kept it as I didn't want the hassle of returning item. The item sent was
339-65S-N excecutive sports gold. Otherwise I would give 5 stars alround.
Ann G. le 2/7/2017 à 12h25
Avis client
4.7 / 5
Waited until I knew if the bracelt worked - IT HAS - Brilliant!!
Iain A. le 22/6/2017 à 21h03
Hi Iain

So pleased that you are happy and receiving benifit from the bracelet!
Sabona le 28/6/2017 à 17h43
Avis client
4.7 / 5
Yes, i am very satisfy
gilbert.
Kenens g. le 22/6/2017 à 15h21